راهنمایی و پرسش های متداول
عنوان مرتبط با مشکل خود را انتخاب کنید
شرایط گارانتی در نینیشاپ
در نینیشاپ، سلامت و کیفیت کالاها برامون خیلی مهمه
ما تلاش میکنیم همهی محصولات با بالاترین استانداردها به دستتون برسه و در صورت نیاز، خدمات پس از فروش مطمئن ارائه بدیم.
اگر کالایی که خریداری کردین شامل گارانتی باشه، میتونین برای پیگیری و استفاده از خدماتش با پشتیبانی نینیشاپ تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن.
شماره پشتیبانی:
تیم ما با عشق و در سریعترین زمان ممکن در کنار شماست
چطور میتونم سفارشم رو پیگیری کنم؟
برای دیدن وضعیت سفارشت، کافیه وارد سایت نینیشاپ بشی و از قسمت «سفارشهای من» روی سفارش مورد نظرت کلیک کنی.
اونجا میتونی مرحلهبهمرحله ببینی سفارشت در چه وضعیه — از آمادهسازی تا زمانی که پیک داره به سمتت میاد
چطور میتونم سفارشم رو لغو کنم؟
اگه بعد از ثبت سفارش پشیمون شدی یا خواستی تغییری بدی، نگران نباش
کافیه وارد پروفایلت بشی و از بخش «سفارشهای من»، سفارش یا مرسولهای که نمیخوای ارسال بشه رو لغو کنی.
بعد از ثبت لغو، همکارای پشتیبانی نینیشاپ باهات تماس میگیرن تا روند لغو و بازگشت وجه رو برات انجام بدن
هزینهی ارسال در نینیشاپ چطور حساب میشه؟
هزینهی ارسال بسته به روش ارسال و آدرس شما فرق داره.
موقع ثبت سفارش، نینیشاپ بهصورت شفاف هزینهی دقیق ارسال رو نشون میده تا قبل از پرداخت بدونی مبلغ نهایی چقدره
چطور میتونم درخواست مرجوعی کالا ثبت کنم؟
اگه به هر دلیلی خواستی کالایی رو برگردونی، نینیشاپ کنارت هست
میتونی خیلی راحت از یکی از این راهها درخواستت رو ثبت کنی:
از طریق فرم مرجوعی در حساب کاربریت
از بخش تماس با ما در سایت
یا با تماس مستقیم با تیم پشتیبانی نینیشاپ
بعد از ثبت درخواست، همکارای ما راهنماییت میکنن تا مراحل بررسی و بازگشت وجه برات انجام بشه
اگه کالایی که برام اومده با توضیحات سایت فرق داشت، میتونم برش گردونم؟
اگه کالایی که دریافت کردی با مشخصات درجشده در سایت تفاوت داشت (مثل رنگ، مدل یا ویژگیها)، حتماً تا ۷ روز بعد از تحویل با پشتیبانی نینیشاپ تماس بگیر یا از طریق حساب کاربریت درخواست مرجوعی ثبت کن.
تیم کنترل کیفیت ما موضوع رو بررسی میکنه و در صورت تأیید، کالا برگردونده میشه و مبلغت برات واریز میشه
چطور میتونم بعد از ثبت سفارش، آدرس تحویل رو ویرایش کنم؟
اگه بعد از ثبت سفارش خواستی آدرس یا زمان تحویل رو تغییر بدی، نگران نباش
کافیه وارد پروفایل کاربریت در نینیشاپ بشی و از بخش «سفارشهای من»، آدرس یا بازهی زمانی تحویل رو ویرایش کنی.
اگه سفارش وارد مرحلهی ارسال شده باشه، همکارای پشتیبانیمون با خوشرویی راهنماییت میکنن تا بهترین راهحل رو پیدا کنیم
اگه سفارشم ناقص برام ارسال شده باشه، میتونم پیگیری کنم؟
اگه موقع تحویل دیدی یکی از کالاهای سفارشت رو دریافت نکردی، لطفاً تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل با تیم پشتیبانی نینیشاپ تماس بگیر یا از طریق حساب کاربریت گزارش بده.
همکارای ما سریع موضوع رو بررسی میکنن و پیگیری میکنن تا کالا یا مبلغ مربوط بهش برات ارسال یا برگشت داده بشه